Ga naar inhoud

Probleem internet (connection interrupted)


Peter5

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een probleem.

Mijn Xbox 360 geeft om de haverklap aan: ‘connection interrupted’, op dat moment speel ik black ops 2, dit gebeurt bij multiplayer, maar ook in de zombies mode.

Hier een paar gegevens zodat jullie er niet naar hoeven te vragen.

Wij hebben internet, bellen, TV van UPC, wij horen 60 MB te krijgen.

Speedtest op zolder: http://www.speedtest.net/result/2658835644.png

Speedtest op 2e verdieping (waar ook xbox staat): http://www.speedtest.net/result/2658857747.png (1e keer)

http://www.speedtest.net/result/2658863835.png (2e keer)

Speedtest naast router (1e verdieping): http://www.speedtest.net/result/2658866578.png

Modem: Thomson TWG87OU

Router: D-link Dir-655 D-Link | DIR-655 Wireless N Gigabit Router

NAT: open

Wij hadden eerder al problemen met de Thomson, dus hebben we een router erbij gekocht.

UPC komt binnen via de Thomson, die als modem dient. De modem (die op pass-through modus staat) stuurt de gegevens door naar de router van het merk D-link, die dan weer alles doorstuurt naar laptops etc.

Ik heb al geprobeerd om Xbox met een UTP-kabel direct aan te sluiten aan de router, maar alsnog krijg ik ‘connection interrupted’. Ik heb gecheckt of er een kink in de kabel zat, zat er ook niet in.

Pas na een Patch van BO2 (Black Ops 2 Update 1.08 Now Live on Xbox 360 ? Patch Notes | Black Ops 2 Blog ) kreeg ik voor het eerst om de haverklap ‘connection interrupted’.

Mijn vraag is:

Waar ligt het aan dat ik ‘connection interrupted’ krijg?

Xbox 360? Modem? Router? UPC? Het spel?

En hoe kan ik dit oplossen?

Ik hoop dat iemand mij de gouden tip kan geven

Vraagje on the side:

Hoe komt het dat ik slechter bereik heb op zolder terwijl de test op 2e verdieping het tegendeel bewijst dat namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.