Ga naar inhoud

problemen met adobe flashplayer


candise

Aanbevolen berichten

als ik spelletjes speel op facebook krijg ik na een paar minuten een melding en loopt mijn flash player vast, en ook, ik weet niet of het één iets met het ander te maken heeft maar als ik sinds kort via vlc een film bekijk dan zie ik die niet meer vloeiend, het is gelijk meer in horten en stoten. Hoe zou ik dit het best kunnen oplossen ? (dit is nog maar een paar weken, ervoor had ik helemaal niets van problemen, heb al systeemherstel gedaan naar de vorige update maar dit hielp niet)

Mvg en alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Uw Google Chrome-browser heeft al een ingebouwde Adobe® Flash® Player. Deze Flash Player wordt automatisch bijgewerkt wanneer er een nieuwe versie beschikbaar komt.

denk eerder dat ik er teveel staan heb want hij heeft melding dat flash player.exe problemen geeft ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verwijder je adobe flash player via programma's en onderdelen.

Dan kuisen we het register eens op.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ga dan terug naar Adobe - Installeer een andere versie van Adobe Flash Player en kijk dan wat er staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Candise,

Je laat in bericht 6 de foutmelding zien.

Maar heb je ook de aangeboden tips al geprobeerd?

sorry, heb dit pas gezien na posten, had dit vannacht gemaakt die post maar niet op verzenden geklikt, was in slaap gevallen, ben er nu mee bezig, nogmaals sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.