Ga naar inhoud

problemen met Mozilla Thunderbird


tulip

Aanbevolen berichten

Goede avond,

Ik heb een probleem met Thunderbird.

De afgelopen weken deed het progr er soms erg lang over om een enkel tekst berichtje te versturen.

Nu kreeg ik de melding "mailserverwachtwoord vereist", terwijl ik nooit een wachtwoord heb ingevoerd.

Er worden geen nieuwe berichtjes meer binnen gehaald, wel blijft het progr zoeken met de melding "mailserver mogelijkheden controleren". Dat blijft continue doorgaan tot ik het progr uit zet. Nadat het progr is uit gezet start het niet meer opnieuw op, dan komt de melding " progr is al actief".

Ik heb het progr al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar telkens met hetzelfde probleem.

Wel kan ik mailtjes versturen, maar die worden niet meer teruggezien in het progr. Ik weet wel dat ze zijn verzonden, dit gecontroleerd via ander emailprogr.

Ik heb op de site van Mozilla Thunderbird zitten zoeken, maar kom hier echt niet uit.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, een hartelijke groet Tulip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer ook eens onderstaande uit:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mr Jaxxs,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik het probleem zelf opgelost (dat hoop ik tenminste)

Eerst een ander, nieuw programma geïnstalleerd en al mijn adressen en mail uit Thunderbird naar dit programma gekopieerd. Toen dit allemaal goed draaide heb ik Thunderbird opnieuw geïnstalleerd en toen was het probleem verholpen. Tot op heden werkt Thunderbird weer oke.

Groeten Tulip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.