Ga naar inhoud

raar voor mij


Gast fcbbrugge

Aanbevolen berichten

Hoi mannen denk al gans de middag aan iets...

maat van mij neemt Scarlet(heb ik ook)zelf install wilde het doen...nu komt één verhaaltje dat ik echt niet snap...

maat vraagt aan BGC tech..wil je dit nie effe doen en wilde iets geven he...die is meer als 1/2uur bezig geraakt niet op internet....zegt router is kapot(nieuw gekocht natuurlijk kan altijd)ga zelf eens zien gisteren natuurlijk vergeet ik zelf bestand op USB te zetten met instellingen....lig wat te klooien lukt me ook niet!krijg twijfels ja mms toch kapot...pak die router mee...probeer het thuis en ja binnen 5minuten heb ik verbinding....

nu komt echt wat ik niet snap...middag na mijne maat sluit router aan en ben ineens verbonden met mijn gegevens van Scarlet...op ander adres???? hoe komt dit???

heb zijn gegevens ingevuld en het werkte...knappe tech van BGC toch...lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

middag na mijne maat sluit router aan en ben ineens verbonden met mijn gegevens van Scarlet...op ander adres???? hoe komt dit???

nee geen vraag gewoon snap dit niet....en misschien geeft iemand me één uitleg....past het niet mag je dit sluiten hoor:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry stegisoft misschien druk ik me niet goed uit!!!gaat om volgende he...neem modem mee van vriend na mij thuis om te testen of hij overleden is of niet..wel met mijn login van Scarlet...het werkt!!!

sluit modem aan bij vriend natuurlijk blijven gegevens in modem staan he!!!was direct op net wel met mijn gegevens van Scarlet...en dit snap ik niet ..ben geen IT man hoor!!!geen enkel probleem alles werkt...alleen vraag hoe is dit mogelijk meer niet...nog eens past het niet gewoon slot op doen hoor...wilde gewoon iets wijzer worden..meer niet!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog één poging voor misschien één antwoord.Heb geen enkel probleem!!!

Had modem van vriend naar mij thuis genomen om te testen kapot of niet.Logde in bij Scarlet met mijn gegevens ,modem werk !Ga terug met zelfde modem naar vriend wel anders huis adres he,modem niet naar fabrieksinstelling gerest(zou dus gegevens blijven staan )...sluit modem daar aan ... ook Scarlet en dit vind raar ben ineens verbonden met internet ga naar 192.168.2.1 en het was nog mijn Scarlet login..dit snap ik niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

@clarkie je bent al beetje mee :-) had thuis test gedaan..dan naar vriend ineens verbonden met internet ...dan setuppagina van de bewuste router en zag daar mijn Scarlet geggevens...is niet echt één probleem...maar toch stel dat ik weg ga bij vriend zonder iets na tezien dan zouden met één Scarlet login kunnen surfen... op twee locaties weet het niet lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

@clarkie had het ook effe gepost op USERBASE..voor je antwoorde!!!

daar heb ik dit als antwoord

Ja, dat kan. Het is ook bij mij gebeurd
Bij Scarlet zijn er maximum 2 sessies tegelijk mogelijk

en nog.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.