Ga naar inhoud

Re Ongewenste reklame mail en product aanbiedingen


Aanbevolen berichten

Geachte,

Ik krijg regelmatig ongewenste reclame mails en aanbiedingen van een bepaalde firma, maar hun email noch hun website geeft enige vermelding waarop je hiervoor kunt uitschrijven.

Ingevolge heb ik deze firma dan een mail gestuurd met het verzoek al mijn email ( aliassen ) van hun adressen van hun “mailing list “ te schrappen daar ik geen interesse heb nog prijs te op deze producten.

Met volgend antwoord op j.l. 9 januari ;

ok, but

sorry, you are in our mailing list, we will remove you soon

but we see your inquiry, we want business with your company,

and we will give you very best prices for wholesales business

raturastock

Desondanks gaat alles gewoon door ( ik heb nooit een aanvrage hiervoor gedaan ) , gisteren 21 januari ontving ik weer zo’n mail, men lijkt zich nergens iets van aan te trekken.

Ik heb dan een regel ingesteld om deze automatisch in de map verwijderde items te plaatsen, maar nu zenden zij deze met andere email adressen gewoon verder.

Hoe kan ik dit voorkomen of bijvoorbeeld via een soort “bounce” instelling laten terugkaatsen zodat men ziet dat deze niet meer geaccepteerd worden.

Graag uw advies.

Mvgr.

Herman Waeyen 22/01/2014

aangepast door clarkie
link naar website aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.