Ga naar inhoud

skype


Aanbevolen berichten

hello,

ik werk met Skype 6.16.0.105.

een chat met een contactpersoon heeft steeds aanleiding dat tekst blijft bestaan ook na het afsluiten van de pc.

de instelling "extra-instellingen-privacy-historie bewaren- ingesteld op ,geen historie bewaren' en toch moet ik steeds gebruik maken van "verwijder-opslaan enz...

weet iemand hoe dat automatisch zou kunnen gebeuren?

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je werkt met de laatste versie van Skype: ik zou Skype verwijderen van je systeem, je PC opschonen met Ccleaner en dan een herstart uitvoeren.

Download nu Skype en installeer hem opnieuw, let bij de installatie op voor het wijzigen van je zoekmachine en startpagina !

Na het installeren log je in op Skype en nagiveer je naar: Extra -> Instellingen -> Privacy -> Historie bewaren en wijzig hier "Altijd" naar "Nooit" ... je kan dit selecteren door op het kleine driehoekje te klikken naast "Altijd".

Klik dan dan op de knop "Historie verwijderen" ... hierna klik je onderaan op de knop "Opslaan".

Sluit Skype af en start hem opnieuw op ... worden de conversaties nu nog opgeslagen ? ... :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

asus,

bedankt voor je respons.

wat je schrijft is zeer juist, maar mijn vraag is er een mogelijkheid om niet steeds op "historie verwijderen" te moeten klikken dus er was een conversatie en de pc wordt afgesloten bij het opnieuw opstarten van de pc is de chat nog altijd zichtbaar want ik heb niet geklikt op "historie verwijderen".

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook "Altijd" gewijzigd naar "Nooit" ? ...

nagiveer je naar: Extra -> Instellingen -> Privacy -> Historie bewaren en wijzig hier "Altijd" naar "Nooit" ... je kan dit selecteren door op het kleine driehoekje te klikken naast "Altijd".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd dit alles te reconstrueren op twee verschillende computers: geschiedenis wordt effectief niet meer opgeslagen. Als het wijzigen van de instellingen je probleem niet oplost, dan zou ik een herinstallatie van Skype overwegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.