Ga naar inhoud

Slecht internet op één PC


Aanbevolen berichten

Ten eerste: sorry, ik zie net dat ik het bericht hier had moeten plaatsen ipv bij windows.

Hallo,

Sinds 3 weken heb ik vaak ontzettend slecht/sloom internet op mijn computer. Dit is raar, want daarvoor was er niks aan de hand. Ook doet internet het op: 2 laptops, 2 smartphones en mijn xbox het wel normaal (op het zelfde netwerk natuurlijk). Ik heb echt geen idee meer wat er aan de hand kan zijn. De volgende dingen heb ik geprobeerd:

- Drivers van netwerkkaart updaten

- Modem + Router opnieuw aandoen

- Ccleaner gebruikt

- Virusscan (werd niks gevonden)

- PC opengemaakt en voorzichtig schoongemaakt

Ik zelf heb niet zo heel veel verstand van internet verbindingen etc, is er iemand die me verder kan helpen? Heb al eindeloos gezocht op internet.

Mvg,

Wesley

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wesley,

Welkom op PC Helpforum :top:

Is het een wifi-verbinding of een kabel-verbinding?

Het eerste waar ik aan denk (aangezien je zelf de computer al hebt gereinigd) is, is er iets veranderd aan die computer (nieuwe hard- of software, bijvoorbeeld) of in de direkte omgeving van de computer (iets verplaatst of de computer zelf naar een andere plek verhuist?).

Groet,

jahewi

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.