Ga naar inhoud

Slechts 2 pc's krijgen toegang tot mijn draadloze netwerk, hoe kan dat?


ceejeewee

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ik heb een Netgear dr. loze router, de WNR834Bv2.

Die heeft probleemloos gewerkt op een DSL modem. we zijn nu over op kabel en de router staat nu op een kabelmodem. Heb de netgear geheel gereset en alle instellingen conform handleiding hersteld, WPA sleutel etc.

Nu wil het geval dat er nu slechts 2 apparaten toegang krijgen tot het internet. Om het even welke apparaten dat zijn; 2 laptops, 1 vaste pc, ipad, mobieltje. De eerste 2 aangemelde apparaten krijgen internet toegang de andere apparaten krijgen de melding van beperkte of geen toegang tot het internet.

Ik heb Netgear gebeld maar omdat de garantie net 2 weken is verlopen willen ze me niet meer helpen. Ik denk dat het een instellingsprobleem in het menu van de router is, maar welke? ik heb dit probleem vaker gehoord, maar geen oplossingen.

Weet iemand raad? ik ben nu eigenlijk gedwongen om maar een nieuwe router aan te gaan schaffen (geen netgear dus maar) omdat mijn netgear router omwille van een instelling niet goed werkt. Dat is toch wel krom.

Wie kan me helpen???

Alvast veel dank!!xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.