Ga naar inhoud

Sommige knoppen op forumwebsite werken niet.


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb mij geregistreerd op een forum, maar onmiddellijk stel ik vast dat de helft van de 'knoppen' niet werken, bijvoorbeeld op de site onderaan links op de blauwe knop 'new reply' klikken werkt niet (deze knop is niet te zien als je niet inlogt). Op alle pagin'a stelt zich dit probleem, zoals bijvoorbeeld hier:

Traceless matrices

Het meest vervelende is dat ik zelfs niet kan 'quoten'. Als ik de knop onderaan rechts klik dan blijft het cirkeltje maar ronddraaien, de quote komt maar niet. En er komt geen einde aan en Firefox noch Explorer meldt mij zelfs geen 'reageert niet'.

Als ik in de uigebreide antwoordmodus ga, dan werkt de knop voor het toevoegen van bijlagen ook niet.

En zo kan ik maar doorgaan. Wat wél lukt is gewoon in de 'Quick Reply' box iets schrijven en dat posten. De 'edit' knop werkt ook wel.

Andere forumgebruikers hebben er geen last van.

Ik heb ondertussen reeds twee mailtjes gestuurd naar de admin van het forum, maar ze zwijgen in alle talen.

Het ligt niet aan Firefox of Explorer want het probleem stelt zich bij beide.

Ik heb geprobeerd via een andere computer en het werkt ook niet.

Wat kan de oorzaak zijn? Er MOET toch ergens een oorzaak zijn?

Dank bij voorbaat voor nuttige tips.

aangepast door Jojo
Link naar reactie
Delen op andere sites

De oorzaak zit op het forum zelf. Heb mezelf even geregistreerd ... en dat was het enige (samen met een bericht plaatsen) dat snel ging. Zowel "quote" als "new reply" werken niet of héééééééééééééééééééééél traag. Probleem zal dus niet op je PC zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O.K. kape, dank voor de moeite.

Ik zal even via gewone quick reply vragen of toch niet iedereen op het forum er last van heeft. En het debiele ongemak er maar bijneemt...

Tot later voor update.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kape,

Ik nu feedback van een forumlid die ook problemen ondervindt. Hij vertelde dat hij in het begin geen problemen had, en wel na een aantal weken.

Andere forumleden ondervinden blijkbaar geen probleem. Ze begijpen er niets van.

Hoe dan ook doen de forumbeheerders er niets aan!

Ik heb nu een paar tips gekregen van dat forumlid hoe hij er toch het beste van maakt om te posten.

Ik veronderstel dat jij/jullie mij hier dus verder niet meer kunnen helpen?

Dan zal ik deze topic als 'opgelost' beschouwen'.

Wat denk je?

Alvast bedankt voor uw interventie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt inderdaad dat wij je op PCH niet verder kunnen helpen ... de fout ligt duidelijk op het bezochte forum en bij de beheerders van dit forum (die de klachten blijkbaar niet au serieux nemen). Wat ons betreft is dit dus "opgelost", wat jou probleem betreft op het forum duidelijk nog niet. Maar hier mag je zeker op "markeer als opgelost" tokkelen.

Succes verder met je klachten op het betreffende forum !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.