Ga naar inhoud

Speed up


Gxi

Aanbevolen berichten

Hey

Ik zit met een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Als ik P2P programs gebruik heb ik een gemiddelde van 10 kb/s

Ik heb zitten zoeken op het internet en heb dus een manier gevonden om je router te cofigureren zodat dit sneller zou gaan.

Ik vind geen tutorials voor mijn router (k'heb een belkin router)

Maar ik heb al het 1 en ander uit gepluist

1)standaardgateway invoeren in browser (kom ik op instellingen etc)

2) firewall (application gateways)

3) voer ik bij triggerstart port 6881 en endport 6889

4) trigger type en public type both (TCP en UDP) + enable

5)dan moet ik public port invullen maar ik weet niet goed wat ze vragen ik heb al mijn gewoon ip adress en standaardgateway geprobeerd maar ik krijg altijd error en hij vraagt om uit te loggen + reset router

Weet iemand wat ik fout doe of welk adress ik moet invullen.

Mss heeft iemand van jullie kennis aan deze type router.

Ik ben geen primus op pc vlak dus hou het aub simpel :)

hoop dat iemand kan helpen

Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

public port, het woord zegt het in feite al, dit is de poort die het publiek zal zien, dus maw de poort die openstaat voor jan met de pet zal ik maar zeggen waar de download binnen komen en dus iedereen ziet als een openstaande deur. welk p2p tool gebruik je ? dan kan ik u beter uitleggen hoe en wat te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de instellingen van bittorent kan je kizen welke poort hij moet nemen en geef dan dezelfde pooprt op in uw router, configureer eens volgende allemaal, in uw router bij DMZ geef daar eens een vast ip in in de range van uw router, als uw router ip 192.168.1.1 heeft geef dan 192.168.1.5 daarin of indien uw router ip 192.168.2.1 heeft dan 192.168.2.5, dan zet je een vast ip in uw pc, ip ingeven 192.168.2.5 of 192.168.1.5, subnet 255.255.255.0 en standaard gateway ip van uw router en dns ook ip van de router dan bij geavanceerd wins een ip toevoegen nemen en daar ook ip van de router en netbios instellingen op netbios via tcp/ip inschakelen alles afsluiten en herstarten, ook de router herstarten als deze bij safe settings dit al zelf niet gedaan moest hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.