Ga naar inhoud

TV linken met PC


Jee

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

ik heb een vraagstuk voor jullie. Misschien is het een makkelijk vraagstuk maar ik ken er zelf weinig van vandaar dat ik hier ff binnenspring.

Ik zit namelijk met een nieuwbouwwoning en we zijn met de elektriciteit bezig. Ik heb namelijk een grote living waar een tv tegen de muur hangt en ook nog een pc aan een bureau staat. Nu zit ik vaak achter mijn bureau en zou ik graag af en toe mijn scherm willen delen met de tv. Zodat ik af en toe een facebookfoto of een youtubefilmpje snel en gemakkelijk kan laten zien op de tv. Ook kan ik dan films afspelen op de tv. Of zelfs BF4 of andere online games spelen op het "grote" scherm.

Nu wou ik eens weten wat het makkelijkste is om mijn pc te verbinden met de tv. UTP? HTCP? HDMI? .......

Als jullie nog extra aanvulling zouden hebben of tips wat ook erg handig is in een nieuwbouw mag je dit altijd laten weten.

alvast bedankt

Didier

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga nu identiek hetzelfde doen als jij, maar met noteboek, ik zit nu aan desktop.

Als je PC HDMI ondersteund en je tv heeft een extra HDMI aansluiting, dan moet je niet twijelen. HDMI dus

Ik vertel je misschien straks nog hoe het gegaan is bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naast HDMI is er natuurlijk ook de mogelijkheid om via netwerkkabel of Wifi contact te maken met je PC en dus zonder kabel beeld op je TV te krijgen.

Youtube en internet kan vaak al via de TV zelf.

Maar dat hangt af van de mogelijkheden van je TV en de aanwezigheid van Wifi, Smart TV, .....

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.