Ga naar inhoud

uitzending gemist / rtl gemist werkt niet


lightbulb

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds 4 maanden heb ik een nieuwe PC. Het is mij nog nooit gelukt om hierop rtl gemist of de beta versie van uitzendinggemist te bekijken. (normale versie van uitzendinggemist werkt wel)

Als ik systeemcheck doe bij rtl krijg ik alleen maar groene vinkjes. Ik heb destijds ook een nieuwe versie van silverlight gedownload.

Als ik een uitzending probeer te bekijken bij rtl krijg ik eerst te zien dat hij laad en vervolgens krijg ik zwart beeld zonder enige melding.

Bij de beta versie van uitzending gemist komt er uiteindelijk de melding: failed to connect to video server.

Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen :)

---------- Post toegevoegd om 23:18 ---------- Vorige post was om 23:07 ----------

Oh ik heb me vergist ik krijg bij rtl gemist de melding: "Mediaelement error (Faut 4001) het bestand kan niet worden geopend"

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kan als volgt controleren of u een 32 of 64 bit versie van Windows 7 heeft:

- klik onderaan links op de ronde knop

- aan de rechterkant klikt u op Configuratiescherm

- daarna klikt u op de groene tekst "Systeem en beveiliging"

- daarna klikt u op de groene tekst "Systeem"

- in het midden van het scherm, bij "Type systeem" staat oftewel 32 bitsbesturingssysteem oftewel 64bitsbesturingssysteem.

Kan u even zeggen welke van de 2 er bij u staan? (32 of 64?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Als je al die browsers geprobeerd hebt zal de oorzaak elders liggen.

Woon je in Nederland? Heb je dan dit al gelezen?

Ik woon in Nederland maar ik kan alsnog sommige video's niet bekijken?

Sommige mensen die in Nederland wonen, hebben een buitenlands ip-adres, waardoor ons systeem denkt dat deze mensen in het buitenland wonen. Sommige providers opereren vanuit het buitenland en geven daarom buitenlandse ip-adressen uit. U kunt zelf controleren of u een ip-adres uit het buitenland heeft: Geo IP Tool - View my IP information. Als u een buitenlands ip-adres heeft, kunt u dus geen video's bekijken die alleen voor Nederlandse kijkers toegankelijk zijn.

Ook schrijf je dit:

Sinds 4 maanden heb ik een nieuwe PC. Het is mij nog nooit gelukt om hierop rtl gemist of de beta versie van uitzendinggemist te bekijken. (normale versie van uitzendinggemist werkt wel)

Gaat het enkel over de beta- versie? Je geeft aan de normale versie werkt wel.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.