Ga naar inhoud

update


Aanbevolen berichten

goeden avond mensen, ik heb een probleem met van internet explorer ik gebruik IE 9 nu wil ik naar IE 10 maar als ik dat doe downloaden en installeren dat werkt allemaal prima maar ik heb geen google meer dan ik krijg steeds het zelfde berichtje internet explorer werkt niet meer. als ik het er dan weer afgooi dan werkt weer alles goed ik heb ook al geprobeerd naar IE 11 maar dat is het zelfde probleem. Wil iemand van u mij misschien een handje helpen alvast bedankt

ik heb een laptop HP pavilion g series

windows 7 internet explorer 9

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heb je al geprobeerd om de laatste nieuwe updates van Windows zelf te installeren? Ook kan je proberen voor het updaten Ccleaner eens te laten lopen, dat kuist alle bestanden op die overbodig zijn en maakt het register proper (kan soms de problemen geven) https://www.piriform.com/ccleaner (in het engels) Moest dat nog niet gaan zou ik internet explorer eens proberen resetten. Ik heb explorer al lang afgezworen (door de instabiliteit) Misschien kan je chrome eens proberen? Is sneller en betrouwbaarder als explorer.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

goede middag jorden ik heb na veel sessies gelezen te hebben van mensen zoals u die er wel iets van weten,heb ik besloten om firefox te installeren en ik heb het deze voormiddag zoal wat geprobeerd en het bevalt me best. dus is mijn probleem ook ineens opgelost. van harte bedankt groetjes mon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.