Ga naar inhoud

verschillende problemen


antwerpfan

Aanbevolen berichten

sinds een drietal maanden ben ik telenet-klant en ondervind ik niet constant maar wel geregeld problemen die dan weer wel dan weer niet vanzelf oplossen. Nu lukt het een tijdje niet meer.

Ok ik zet de problemen op een rij omdat ik na veel gezoek niet meer weet waar eerst te beginnen:

- ik kan geen youtube filmpjes afspelen ook al download ik 100 x de laaste java

- als ik in een mail op een hyperlink klik of een bijlage wil openen blokkeert alles en moet ik ctr-alt-del drukken en de 'reageert niet' wegdoen

- sinds kort kan ik geen WORD-documenten openen als ik erop klik in mijn documenten. Als ik word open en dan vanuit word een document open gaat het wel

Wie kan me helpen? Is er iets mis met een virus?

Ik dank de slimme ziel die me hiermee wil helpen. Ik heb mijn computer zo goed als altijd nodig.

Hartelijk dank,

dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat probleem met je link, kan misschien te wijten zijn aan een virus.

Doe het volgende. Als het al werkt in windows 98.

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

N.B. : gebruikers van Windows Vista en Windows 7 zullen eerst moeten rechtsklikken op HijackThis.exe en dan kiezen voor "Run as Administrator"

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.