Ga naar inhoud

verwijderen browser history (niet de favorieten) in internet explorer in vista


Aanbevolen berichten

Geachte Helpforum,

Mijn browser history is zo lang en niet meer van belang zodat ik wilde wissen. Volgde alle instructies via Tools etc. - computer ging aan de slag om te wissen. Na afloop was de lijst er nog - to vijf keer toe, met verschillende afvink opties. Ook ctrl-alt-delete bracht mij naar hetzelfde menu wat niet werkte. Ook daarna herhaald opstarten computer wiste niets.

Nu staat in de lijst bovenaan rechts "geschiedenis". Vroeger (before Vista) kon ik dit aanklikken en kreeg "wissen?"als optie, heel makkelijk. Dit woord staat echter op dezelfde lijn als de eerste site. Het links of rechts aanklikken produceert alleen de betreffende site, niet het gewenste menutje. Ik doe kennelijk iets niet goed, want het moet toch een eenvoudige handeling zijn? Heb overwogen om originele settings af fabriek in te schakelen omdat dat ook beloofd de geschiedenis te wissen, maar er moet toch een simpele oplossing zijn. Alvast bedankt. W. van Zijl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste heer,

Ik heb alvast even uw vragen op het forum gepost. Gelieve deze niet via e-mail te versturen.

Kijkt u even na of u dit terugvind:

1. Open Internet Explorer.

2. Kies het menu Beveiliging en vervolgens Browsegeschiedenis verwijderen...

attachment.php?attachmentid=3512&stc=1&d=1261413684

3. U vinkt volgende opties aan en kies Verwijderen:

- Gegevens van favoriete websites behouden

- Tijdelijke internetbestanden

- Cookies

- Geschiedenis

attachment.php?attachmentid=3513&stc=1&d=1261413810

Laat even weten of u dit teruggevonden heeft

Groeten,

Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windowstoets + R

Kopieer en plak (of typ) in het tekstvak Uitvoeren: shell:History

Druk op Enter

Het venster dat nu geopend wordt bevat al je Browser-geschiedenis.

Als je alles wilt wissen klik je op Bewerken -> Alles selecteren

en vervolgens op Bestand -> Verwijderen.

Groetjes

Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.