Ga naar inhoud

Video wordt niet afgespeeld in browser


Aanbevolen berichten

Mijn vader heeft sinds enkele maanden het probleem dat hij geen video kan afspelen in IE of in Google Chrome op de verschillende accounts van de desktop.

Op de laptop is er geen probleem.

Hij krijgt de volgende melding wanneer hij een video van hln.be wil afspelen: Controleer of je adblocker actief is in je browser. Zet deze uit en probeer opnieuw.

In bijlage vind je hiervan een screenshot.

Bij invoegtoepassingen zowel bij Chrome als bij IE staat er niets van adblocker of een dergelijke toepassing.

Hij zegt wel dat hij enkele maanden geleden een programma of toepassing heeft verwijderd omdat het meer slecht was voor je computer dan goed. Het zou gaan over een programma dat ervoor zorgt dat de reclame in je browser correct wordt weergegeven. Ik ken echter alleen programma's en toepassingen om reclame te blokkeren en niet om het toe te staan. Hoe dat programma heet, weet ik dus niet.

Wat zou het probleem kunnen zijn? En vooral hoe kan het opgelost worden?

Alvast bedankt

post-11456-1417705905,3284_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Mij vader heeft hier een account, maar hij wou persé dat ik het postte met het mijne "omdat ik dat beter kan omschrijven" en omdat ik beter met het internet (en een forum als dit) overweg kan.

Ik heb hem gevraagd of ik het mocht posten in zijn naam op zijn account, maar dat mocht niet.

Ik zal hem zeggen dat bij toekomstige problemen dit toch zal moeten, of hij moet het zelf maar oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.