Ga naar inhoud

vista en windows mail


Gast ulrike

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb vista en gebruik windows mail

heb mijn account inorde gebracht maar kan enkel ontvangen en niet verzenden

ik heb een emailadres van skynet

kan er iemand mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk ook eens of er geen mail in uw uitgaande mailbox zit, er zijn namelijk erg veel mensen die hiervan last hebben, er blijft namalijk een mail hierin zitten, deze kun je niet zomaar verwijderen en hierdoor kan je geen mails meer versturen. Indien dit ook het geval bij u blijkt te zijn geef dan een seintje en we fixen dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"kijk ook eens of er geen mail in uw uitgaande mailbox zit, er zijn namelijk erg veel mensen die hiervan last hebben, er blijft namalijk een mail hierin zitten, deze kun je niet zomaar verwijderen en hierdoor kan je geen mails meer versturen. Indien dit ook het geval bij u blijkt te zijn geef dan een seintje en we fixen dat."

Ik heb hier ook last van en kan deze mail niet verwijderen.

Wat kan ik hieraan doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb geen berichten in mijn postvak uit en het volgende verschijnt:

De server heeft de verbinding onverwachts verbroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Onderwerp '', Account: 'windows mail', Server: 'relay.skynet.be', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Socket-fout: 10053, Foutnummer: 0x800CCC0F

ik heb ook al smtp.skynet.be en gaat ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb via "extra-accounts-eigenschappen-de naam van de account veranderd in Windows Mail"

Ik kan nu terug verzenden.

Het bericht in postvak uit kan ik nog steeds niet verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.