Ga naar inhoud

wanneer ik mijn browsers update krijgen ze geen verbingding meer met het internet


jarwey

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op 8 Januari heb ik internet explorer van IE6 naar IE7 geupdate, als ik sindsdien IE open krijg ik altijd "deze pagina kan niet worden weergegeven" (zoals wanneer je offline bent) terwijl mijn internetverbinding in orde is (MSN messenger werkt perfect, mailprogramma's werken perfect), ook kan ik sindsdien geen updates meer van BullGuard downloaden (BullGuard kan geen verbinding maken met het internet), ik heb via de help fora van Microsoft zelf al geprobeerd het op te lossen, maar al hun tips werkten niet!

Zondag (10/02) heb ik Firefox ook geupdate, en sindsdien is het daarbij hetzelfde (via systeemherstel heb ik de update ongedaan gemaakt, zodat ik terug een werkende browser heb)

heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

PS : ik werk met Windows XP Home Edition op een Medion Laptop MD96500

Dank bij voorbaat,

Jarwey

Link naar reactie
Delen op andere sites

in de menubalk van Internet Explorer optie tools aanklikken, dan verder Internet opties / op het tabblad verbindingen, knop onderaan rechts Lan-instellingen klikken

op het volgende scherm de optie instellingen van IE automatisch overnemen aanvinken (of indien je internettoegang via een proxyserver gebeurd - meestal in bedrijven of scholen - de Fully Qualified Domain Name (= pc-naam.domeinnaam) van je proxyserver invoeren in het vak Proxyserver en poortnummer = 80 (default poort voor internetverbindingen)

mss lukt dit .. sukses

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.