Ga naar inhoud

website wordt niet geladen


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds ongeveer een dikke week geleden kan ik de website www. wetenschapsforum.nl niet meer loaden (noch via Firefox, noch via Explorer). Het blauwe cirkeltje blijft ronddraaien tot ik melding krijg dat de wachttijd is verstreken (zie bijlage). Opnieuw proberen helpt niet.

Ander websites geen probleem.

Ik dacht dat de website mogelijk gecrasht was, maar op Google zoekfunctie stel ik vast dat er op het forum nog steeds posts worden geplaatst. Het probleem moet dus aan mijn computer liggen... ?

post-9491-1417705739,5695_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij dus niet !

Nog steeds wit blad met cirkeltje dat blijft draaien tot ik melding krijg dat tijd verstreken is. Opnieuw proberen helpt niet...

Toch wel vreemd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij wordt de website vlot geladen in Internet Explorer 11, Firefox 28 en Chrome 34.

Verwijder de cookies eens in Internet Explorer en probeer het daarna opnieuw.

Hier kun je nalezen hoe je cookies verwijdert in Internet Explorer 11: Cookies beheren en verwijderen in Internet Explorer - Microsoft Windows*Help

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij wordt de website vlot geladen in Internet Explorer 11, Firefox 28 en Chrome 34.

Verwijder de cookies eens in Internet Explorer en probeer het daarna opnieuw.

Hier kun je nalezen hoe je cookies verwijdert in Internet Explorer 11: Cookies beheren en verwijderen in Internet Explorer - Microsoft Windows*Help

Op de link is te lezen:

Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik op Instellingen.

Als u met een muis werkt, wijst u de rechterbenedenhoek van het scherm aan, beweegt u de muisaanwijzer naar boven en klikt u op Instellingen.

dit lukt niet bij mij. Met dat vegen selecteer ik enkel wat er op het scherm staat...

Ik heb de cookies wel kunnen verwijderen via Extra/internetopties enz...

Het helpt echter niets.

Bij Firefox 28 ook cookies weggedaan. Helpt niets.

Aangezien ik in mijn mailbox het mailadres van wetenschapsforum had heb ik hen rechtstreeks mijn probleem voorgelegd.

Dit was hun antwoord: zie bijlage

Daarmee is helaas mijn probleem dus nog niet opgelost...

post-9491-1417705743,6159_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het nog een keer proberen met uitgeschakelde add-ons. Gewoon om te kijken of het daar aan ligt.

Firefox: klik in de menubalk op Help > Herstarten met uitgeschakelde add-ons.

En klik daarna op deze link: Wetenschapsforum

Zie je geen menubalk in Firefox? Klik dan 1 keer op de Alt-toets om de menubalk zichtbaar te maken.

Ik zeg niet dat dit gegarandeerd de oplossing brengt. Ik denk enkel met je mee.

Bij mij wordt de website van het wetenschapsforum nog steeds vlot getoond in IE, Firefox (ik gebruik nu versie 29.0) en Chrome.

Ik woon in Nederland, maar iEscape woont volgens mij in België. Dus daar zal het niet aan liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Porrelaar,

Dank voor de info, maar het helpt niet.

Trouwens zoals reeds gemeld kan ik de site ook niet bereiken via Internet Explorer...

(ik werk nu ook met Firefox 29)

VD

aangepast door Jojo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.