Ga naar inhoud

Wel draadloos internet, maar niet via Lan-Kabel


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik zit met een probleem dat pas is opgedoken.

Mijn draadloos internet werkt probleemloos op mijn laptop, maar is irritant om online te gamen.

Als ik mijn lan-kabel insteek, werkt deze niet, niet via de switch, niet via de router rechtstreeks. Terwijl ik op de pc beneden van mijn moeder, deze kabel wel werkt en detecteert. Mijn laptop detecteert geen netwerk, terwijl dit vroeger geen probleem was. Ik heb het met verschillende kabels geprobeerd, en krijg het niet meer aan de praat.

Zo zijn er nog een aantal problemen opgedoken, zoals bv elke keer als ik mijn laptop opzet boven. Ik alleen lokaal netwerk heb, en dit niet kan oplossen, tenzij ik de router heropstart. De router staat beneden, dus je kan je indenken dat dit irritant is.

Iemand een oplossing?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk merk, model en type en eventueel serienummer is uw laptop?

Indien geen merk dan dit doen:

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.