Ga naar inhoud

Wel internetverbinding maar kan niks...


Aanbevolen berichten

Goedenmiddag leden,.

Sinds 2 dagen heb ik een heel vaag probleem ik zal het even uitleggen. Ik heb gewoon volle draadloze internetverbinding. Maar zodra ik op internet wil zowel firefox of IE doen deze het niet. Bij firefox is alles blanco en bij IE ook. Ook online spelletjes als pokerstars doen het niet en als ik me inlog op msn zegt die dat het bij me firewall of proxy instellen zit. Maar nu zat ik bij hulp en ondersteuning en ging ik via daar naar explorer doet die ht gewoon maar al wil ik het vanaf me desktop of start menu doen doen ze het niet.

Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt

groetjes kenny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien kan je aan de onderkant zien om welke merk en type de router is.

Kan je in uw router komen?

Zo ja dan zou ik de mac adres van de computer toevoegen aan de router.

Mac adres:

ga naar start

Klik op zoekopdracht dit: cmd

Klik achter > dit: ipconfig /all

Bij fysieke adres naargelang je draadloos of lan hebt zie je de mac adres

Schrijft dat op en voegt het aan de router bij wireless of geandvanceerd /wireless

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staan verschillende fysieke adres tussen onder verschillende koppen, (ethernet-adaptar voor lan-verbinding, draadloos lan-adaptar voor draadloze netwerkverbinding,tunnel-adapter voor isatap en tunnel-adapter voor teredo tunneling psuedo interface) maar welke moet ik hebben. En al zou ik in de router kon komen hoe is zou ik dat moeten doen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.