Ga naar inhoud

Windows Mail...


Gast FourFreak

Aanbevolen berichten

Heb hier waarschijnlijk een uitdagingske, namelijk al gepost op verschillende fora en nog geen antwoord gehad.

Bij windows contactpersonen is het mogelijk om meerdere emailadressen toe te kennen aan één en dezelfde persoon, doch je moet hierbij steeds een voorkeursemailadres aanwijzen.

Het volgende doet zich dan voor, Windows Mail (Vista) mailt dan alleen naar dat adres...

Wat ik dus wil bereiken is dat hij naar al de emailadressen aan een persoon gelinkt de email zendt.

Mss een voorbeeld om te illustreren. Jan met de pet: heeft 2 emailadressen, eentje voor in de week (werk) en eentje voor in het weekend.

Werk: jan.met.de.pet@eenbedrijf.be

Weekend: jan.met.de.pet @vrijetijd.be

Nu moet je dus één van de twee aanduiden als je voorkeur, bv. het werkadres, en dan gaat men daar ook alleen naar sturen, ik wil dus dat WM zowel naar het werkadres als naar het weekendadres stuurt.

Iemand die weet hoe je dit kan bereiken?

Alvast bedankt,

grtz Free

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dan moet ik zgz. voor elk emailadres een contactpersoon opslaan en dan nog es in een groep steken, dat lijkt mij een zeer omslachtige procedure... Moet dan ook werken met groepen in groepen :s...

Hey moet toch anderes kunnen :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar helemaal links zie je een groen plusje en een groen plusje met een e-mail tekentje erachter.

Klik op dat e-mail tekentje met die groene plus. en dan kan je een e-mail toevoegen.

Bij de knop Send/Recieve zie je een naar beneden wijzend pijltje, klik daar op en dan kan je allebei je e-mails beheren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar helemaal links zie je een groen plusje en een groen plusje met een e-mail tekentje erachter.

Klik op dat e-mail tekentje met die groene plus. en dan kan je een e-mail toevoegen.

Bij de knop Send/Recieve zie je een naar beneden wijzend pijltje, klik daar op en dan kan je allebei je e-mails beheren.

Je begrijpt me verkeerd.

Ik wil als ik Jan opsla als contactpersoon en Jan heeft 2 emailadressen, dat hij naar ALLEBEI een mail zendt!

Dat heeft niks te maken met mijn account he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je begrijpt me verkeerd.

Ik wil als ik Jan opsla als contactpersoon en Jan heeft 2 emailadressen, dat hij naar ALLEBEI een mail zendt!

Dat heeft niks te maken met mijn account he ;)

Ik dank je voor de hulp, maar dat is HELEMAAL mijn probleem NIET.

(lees bovenstaande)

Grtz Free

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.