Ga naar inhoud

Windows messenger account is geblokkeerd


Danjacq

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd kan ik niet meer inloggen in mijn Windows Live Messenger. Ik krijg foutcode 800488fe. Ik heb gezocht via Google en blijkbaar hebben veel mensen hetzelfde probleem. Ik heb alles al geprobeerd wat er voorgesteld werd om dit probleem op te lossen maar niets helpt. Het zou eenvoudig kunnen zijn moest ik mijn huidig e-mail adres kunnen verzenden om een nieuw paswoord te verkrijgen maar het probleem is dat mijn vroegere email adres opstaat (coditel) en ik ben al 2 jaar skynet klant. Ik heb de laatste keer msn gebruikt op 17/02/2011 zonder problemen. Op 18/02/11 vertrokken naar het buitenland en van daar wou ik kontakt houden met vrienden en familie en ik kon niet meer inloggen. Kan er mij iemand helpen aub?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, ik had mijn laptop mee en van daaruit zou ik in kontakt blijven met vrienden en familie.

---------- Post toegevoegd om 04:25 ---------- Vorige post was om 04:24 ----------

Neen, ik had mijn laptop mee zodat ik van daaruit in kontakt kon blijven met vrienden en familie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, je moet via laatste link je probleem stellen aan een moderator op die site en dan helpen ze je verder.

Want dit kan je op hun site terugvinden:

Hier is hoe je je account weer ingeschakeld kunt krijgen:

Meld aan op https://account.live.com om je account te verifiëren. Als je er niet in slaagt het verificatieproces te voltooien, dien dan hier een verzoek in, en een van onze moderators zal je helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.