Ga naar inhoud

WNP-RP-002 trage verbinding, volledig signaal


matko

Aanbevolen berichten

Goede avond,

ik heb een WNP-RP-002 geïnstalleerd, de verbingssterkte is perfect (100%), maar de snelheid is veel lager (5,5 - 11 Mbps) dan zonder de repeater (55-60 Mbps).

als ik overschakel naar de repeater geeft deze eerst 74 Mbps aan, maar na 10 - 15 seconden zakt de snelheid naar 5,5 Mbps. Nieuwste firmware geïnstalleerd, geeft geen verbetering.

alles gereset en opnieuw ingesteld, geen verbetering. Het enige verschil met de oude wifi verbinding is dat de ene via TKIP beveiliging werkt en de repeater via AES. Stel ik de repeater in op TKIP dan wordt de repeater door de pc niet herkent.

Hoe kan dit en hoe krijg ik de volledige snelheid (minimaal 50 Mbps)??

Link naar reactie
Delen op andere sites

na lang zoeken en proberen probleem opgelost door in het hoofdmenu van de repeater "opties" te kiezen, vervolgens bij wireless instellingen opnieuw TKIP (stond op AES, terwijl bij instellen TKIP was aangevinkt) aan te vinken, opslaan en jawel volledig signaal en 55 Mbps snelheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.