Ga naar inhoud

Ziggo webmail


shelterhill

Aanbevolen berichten

Noodgedwongen werk ik nu met Ziggo webmail, en op zich gaat dat best. Maar ik krijg veel mailtjes waarbij de afbeeldingen niet worden weergegeven, dat was bij Outlook ook wel zo, maar dat kon je wegklikken, zodat je de mail wel normaal zag. Hier probeer ik het ook weg te klikken, maar plaatjes krijg ik niet te zien. Wel tekst, geen afbeeldingen..

:hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Mozilla Firefox is een internetbrowser, zoals Internet Explorer dat ook is...de keuze is uiteraard puur subjectief.

Breng je Internet Explorer terug naar zijn basisinstellingen.

Klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'.

Klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

Nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

Nu herstart je je Internet Explorer.

Hieronder een foto ter verduidelijking.

post-20447-1417704630,4508_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kunt proberen de tijdelijke internet bestanden en uw internet geschiedenis van uw systeem te verwijderen.

De inhoud van de map Tijdelijke Internet-bestanden verwijderen

Mocht bovenstaande het probleem niet verhelpen dan kunt u controleren of u op een andere computer ook last heeft van dit probleem. Indien u op een andere computer ook problemen heeft met de webmail, lijkt het erop dat de instelling in de webmail zelf te vinden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.