Discussie gesloten
Resultaten: 1 t/m 9 van 9

zoekmachine veranderen in locatiebalk firefox van google naar duckduck

Dit is een discussie over zoekmachine veranderen in locatiebalk firefox van google naar duckduck in het forum Archief Internet & Netwerk , en maakt deel van de Internet & Netwerk categorie; Ik heb eergisteren DuckDuck geinstalleerd als standaardzoekmachine in het zoekvlak rechts bovenaan in firefox, en ben daar wel tevreden over, ...

Lid

Standaard zoekmachine veranderen in locatiebalk firefox van google naar duckduck

Ik heb eergisteren DuckDuck geinstalleerd als standaardzoekmachine in het zoekvlak rechts bovenaan in firefox, en ben daar wel tevreden over, als ik echter in de locatiebalk links bovenaan iets intik gebeurt dat nog steeds via zoekmachine google, kan ik hier ook duckduck standaard instellen ipv van google en hoe dient dit dan te gebeuren ?

Vriendelijke groeten

Super Moderator Asus's schermafbeelding

Standaard

Ga naar duckduckgo.com (klik er op).

Klik in je menubalk op Extra --> Opties en kies dan voor het tabblad Algemeen.

Kies voor Huidige pagina gebruiken en klik dan op OK.

Een andere mogelijkheid is blijven werken met Google, maar het installeren van deze add-on.

Ik heb hem nu 12 dagen in gebruik : 11858 (!) traceerpogingen werden voorkomen.
    Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Lid

Standaard

hartelijk dank voor de snelle reactie, heb beide uitgeprobeerd, zal add-onn voor google zeker gebruiken, werkt inderdaad goed, bij de eerste oplossing is er waarschijnlijk iets fout gelopen, firefox laad bij het opstarten heel wat tabbladen die hij vroeger niet laadde (vroeger enkel hln en firefox zelf), kan ik dit terug ongedaan maken ?

vriendelijke groeten

Lid

Standaard

oeps, dat met die tabbladen is opgelost door terug één enkele startpagina in te stellen, blijft er een probleempje, als ik in de locatiebalk hln als startpagina blijf instellen en niet duckduck, blijft in feite google toch actief als zoekmachine, ook voor mijn bladwijzers

Standaard

Kan je dat niet wijzigen met één van deze duckduck-add ons ?...
    Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Lid

Standaard

das straf, als ik één van die duckduck-add ons wil installeren krijg ik de melding, sorry om deze add on te gebruiken heb je een op mozilla gebaseerde browser (zoals firefox) nodig, terwijl mijn browser firefox is en al andere add ons geinstalleerd heb

Standaard

Bizarre zaak...en het ligt niet aan jouw systeem : ik krijg hier exact dezelfde melding terwijl deze add-ons compatibel zijn met FF 10.0.2.

Ik heb ook helaas niet zo meteen een oplossing voor deze melding...

Lid

Standaard

probleem opgelost via mozilla gebruikersforum, in locatiebalk about:config invoeren, op enter drukken, ok drukken, keyword.url in veld invullen, rechts op keyword.url klikken, dan in leeg url veld DuckDuckGo invullen en tis opgelost, met dank aan mozilla gebruikersforum nl/be, ik wou dit als bijlage meesturen maar dit lukte me niet

met vriendelijk groeten

Standaard

Leuk dat je de oplossing nog komt plaatsen, zo hebben andere leden er mogelijk ook nog wat aan...

Veel plezier met je nieuwe zoekmachine !...

Discussie gesloten

Soortgelijke discussies

1. [OPGELOST] firefox/google zoekmachine is veranderd
    door anatool in forum Archief Internet & Netwerk
    Reacties: 18
    Laatste bericht: 12 februari 2012, 10:41
  2. [OPGELOST] Google zoekmachine werkt niet meer
    door animar in forum Archief Internet & Netwerk
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 6 augustus 2011, 08:02
  3. [OPGELOST] zoekmachine google kwijt b7ij Windows
    door Have0 in forum Archief Windows