Ga naar inhoud

zoekmachine veranderen in locatiebalk firefox van google naar duckduck


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb eergisteren DuckDuck geinstalleerd als standaardzoekmachine in het zoekvlak rechts bovenaan in firefox, en ben daar wel tevreden over, als ik echter in de locatiebalk links bovenaan iets intik gebeurt dat nog steeds via zoekmachine google, kan ik hier ook duckduck standaard instellen ipv van google en hoe dient dit dan te gebeuren ?

Vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar duckduckgo.com (klik er op).

Klik in je menubalk op Extra --> Opties en kies dan voor het tabblad Algemeen.

Kies voor Huidige pagina gebruiken en klik dan op OK.

Een andere mogelijkheid is blijven werken met Google, maar het installeren van deze add-on.

Ik heb hem nu 12 dagen in gebruik : 11858 (!) traceerpogingen werden voorkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hartelijk dank voor de snelle reactie, heb beide uitgeprobeerd, zal add-onn voor google zeker gebruiken, werkt inderdaad goed, bij de eerste oplossing is er waarschijnlijk iets fout gelopen, firefox laad bij het opstarten heel wat tabbladen die hij vroeger niet laadde (vroeger enkel hln en firefox zelf), kan ik dit terug ongedaan maken ?

vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

oeps, dat met die tabbladen is opgelost door terug één enkele startpagina in te stellen, blijft er een probleempje, als ik in de locatiebalk hln als startpagina blijf instellen en niet duckduck, blijft in feite google toch actief als zoekmachine, ook voor mijn bladwijzers

Link naar reactie
Delen op andere sites

das straf, als ik één van die duckduck-add ons wil installeren krijg ik de melding, sorry om deze add on te gebruiken heb je een op mozilla gebaseerde browser (zoals firefox) nodig, terwijl mijn browser firefox is en al andere add ons geinstalleerd heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

probleem opgelost via mozilla gebruikersforum, in locatiebalk about:config invoeren, op enter drukken, ok drukken, keyword.url in veld invullen, rechts op keyword.url klikken, dan in leeg url veld DuckDuckGo invullen en tis opgelost, met dank aan mozilla gebruikersforum nl/be, ik wou dit als bijlage meesturen maar dit lukte me niet

met vriendelijk groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.