Ga naar inhoud

2 VGA ingangen --> 2 monitors en 1 projector


Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Ik heb onlangs een extra monitor op de kop kunnen tikken en zou deze uiteraard graag beginnen te gebruiken. Maar hierbij heb ik een aantal vragen:

Ik heb 2 VGA ingangen: 1 gebruik ik voor mijn 'oude' pc monitor, en de andere gebruik ik voor mijn projector. Maar nu ik een nieuwe pc monitor heb, zou ik graag mijn bureaublad willen uitbreiden en met twee schermen willen werken (+ mijn projector). Maar ik heb maar twee VGA ingangen! Een optie is om een VGA-splitter te kopen, maar in het verleden heb ik dit gebruikt en er was merkwaardige kwaliteitsverlies (scherm was waziger). Is er geen andere oplossing mogelijk? (een vriend van me had het over een VGA booster ofzoiets). Ik wil dus geen kwaliteitsverlies...

Daarnaast kies ik bij het gebruik van mijn projector steeds om mijn pc scherm te klonen. Maar als ik met twee pc schermen het bureaublad ga uitbreiden, veronderstel ik dat dit niet meer mogelijk is? (als ik mijn projector gebruik, bedien ik mijn pc namelijk op afstand met een gamepad) Ik zou dus eigenlijk met mijn twee pc schermen mijn bureaublad willen uitbreiden, maar op mijn projectorscherm zou ik graag de twee pc schermen tegelijkertijd willen zien (if that makes sense)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.