Ga naar inhoud

2de Monitor aansluiten


Jee

Aanbevolen berichten

Hallo,

Even een situatieschets:

ik heb vandaag een probleem gehad met mijn pc, die crashte... Weet niet hoe het komt maar met de installatie CD kreeg ik hem opnieuw aan de praat en nu werkt alles een beetje.

Alleen:

mijn 2de monitor krijg ik niet aan de praat. Ik zou niet weten waar beginnen want ik mijn beeldscherminstellingen vind ik niet de normale weergave terug.

Namelijk maar 1 schermpje.

Screenshot:

beeldscherm1.jpg

Ook zou ik volgens mij mijn drivers moeten updaten maar ik weet niet hoe, heb er wel een cd van liggen maar die werkt blijkbaar niet meer...

Kan ik die ergens gratis downloaden ?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

DVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles werkt nu degelijk.

Ik weet niet waarom mijn computer gecrashed is maar ik heb alles opnieuw geinstalleerd met de installatiedisk en daarna mijn backups genomen uit de map windows.old.

Toen hij crashte was het een 0.1sec blauw scherm en niets meer. Opstarten ging alleen maar met de installatiedisk...

Raar, misschien een virusje... of zou het kunnen dat er een hardware stuk is ... ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel het automatisch herstarten na een crash uit zodat je een volgende keer de kans hebt om de foutmelding te noteren.

Klik met de rechter muisknop op het icoon "deze computer" op het bureaublad en kies dan voor "eigenschappen"

Klik op "geavanceerd" en dan op "instellingen" bij opstarten en herstel.

Haal het vinkje weg bij "automatisch herstarten"

Vensters sluiten met OK.

Als verder alles normaal werkt, mag je dit onderwerp afsluiten door te klikken op de knop opgelost.gif onder je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.