Ga naar inhoud

Adapter router Belkin N300 piept


Aanbevolen berichten

De adapter van mijn router, een Belkin N300 piept, wat zeer vervelend is want hij staat in de buurt van mijn pc en telkens ik aan mijn pc werk of in mijn kamer zit en het is stilletjes, dan hoor ik dat gepiep. Ik heb de router al in een contactdoos met een aan- en uitschakelaar gestoken zodat ik deze ('s nachts) uit kan zetten. Ik dacht dat de adapter stuk was, maar dit is niet zo want heb inmiddels een nieuwe adapter en ook de router zelf nieuw gekregen en deze hebben het probleem ook. Blijkbaar is dit gepiep dan normaal?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees nu op een ander topic dat de printer ook last heeft van piepend geluid.

Dus denk ik eerder aan iets anders:

Ik vermoed dat de kabels aan de zekeringskast beetje los zit en dat kan je oplossen door vast te schroeven.

Het los komt door de warmte van de elektriciteit.

Opgelet: met elektriciteit werken is en blijft gevaarlijk en zeker bij drijfkracht.

Zo nodig elektricien laten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe komt het dat mijn andere toestellen dat dan niet hebben (pc-scherm, pc, tv, staande lamp) als het aan de zekeringskast ligt? Deze piepen niet. Ik zal het eerst eens uitproberen bij mijn zus thuis dan, eens zien of het daar ook piept. Wat de printer betreft, het is eerder zo een soort gekraak, knetsend geluid, je hoort echt de elektriciteit bij het wijze van spreken die niet weg kan.

- - - Updated - - -

Modeltype is F9K1002v3

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.