Discussie gesloten
Resultaten: 1 t/m 6 van 6
Overzicht bedankjes2Bedankjes
  • 1 Geplaatst door Asus
  • 1 Geplaatst door Asus

Asus laptop loopt vast bij het opstarten

Dit is een discussie over Asus laptop loopt vast bij het opstarten in het forum Archief Hardware algemeen , en maakt deel van de Hardware algemeen categorie; Hallo allemaal,Sinds gisteren heb ik een probleem. Mijn laptop start wel op, maar stopt bij het welkomsscherm of bureaublad en ...

Nieuweling

Standaard Asus laptop loopt vast bij het opstarten

Hallo allemaal,Sinds gisteren heb ik een probleem. Mijn laptop start wel op, maar stopt bij het welkomsscherm of bureaublad en dan kan ik er niets meer mee beginnen. Ik heb het al eerder gehad en vorige week ook al en opeens was dit over. Als mijn laptop dan vast loopt stopt het linkerlampje van de accu met knipperen. Ik heb het al met opstartherstel geprobeert te herstellen, maar deze staat op gisteren (opeens) en hiermee bereik ik dus niets. Opstarten in veilige modus gaat wel gewoon.Het gaat om een asus Notebook K51AE/K70AE. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen, want het is erg vervelend dat het precies telkens in mijn stage gebeurd wanneer ik mijn laptop het hardste nodig heb.Groeten,Herman

Moderator Asus's schermafbeelding

Standaard

Dag Herman7,

welkom op PCH.

Je kan een systeemherstel met behulp van een herstelschijf uitvoeren: neem dit topic grondig door, download en brand de juiste herstelschijf (link naar download zit in topic)...start op vanop je herstelschijf en probeer een systeemherstel uit te voeren naar een tijdstip van voor de problemen.

Belangrijk is ook dat je bootvolgorde in je bios aangepast is om dit uit te kunnen voeren, zie topic uit de link.
    Herman7 gaf dit bericht een bedankje.
    Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Nieuweling

Standaard

Dag Asus,Bedankt voor je reactie!! Kan ik al mijn bestanden gewoon op mijn laptop laten staan tijdens opstartherstel? Want ik denk dat deze het is. En hoe kan ik deze problemen nou voortaan voorkomen? Of is dit 'normaal'?Nogmaals bedankt!

Moderator Asus's schermafbeelding

Standaard

Je kan alle bestanden veilig laten staan, dat geeft geen problemen.

Wanneer de laptop terug normaal opstart zullen we aan een cleaning beginnen, mogelijk brengt die één en ander aan het licht.
    Herman7 gaf dit bericht een bedankje.
    Theory is when you know something, but it doesn't work ... practice is when something works, but you don't know why ...

Lid Evert124's schermafbeelding

Standaard

Zie mijn topic van het bevriezen van de Laptop. De laptop van mijn vrouw liep ook vast en heb ik in een uurtje weer opgelost door stelselmatig reinigen met CCleaner en door een heleboel services, uitgezonderd de Windowsservices uit te zetten in msconfig. N.B. cleaning in de veilige modus werkt het best.
    Een heleboel zoekwerk etc is niet nodig.
    En ga in opstartbeheer een heleboel prgramma's nioet laten opstarten.
    Laatst gewijzigd door Evert124; 10 november 2012 om 22:12 Reden: Toevoeging

Nieuweling

Standaard

Bedankt voor het reageren. Het probleem is nu inderdaad opgelost en ik kan nu gelukkig weer gebruik maken van mijn laptop.

Discussie gesloten

Soortgelijke discussies

1. Laptop loopt vast kort na het opstarten
    door thomasp in forum Archief Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 21 oktober 2012, 11:00
  2. [OPGELOST] Acer laptop loopt vast, na het opstarten van het bureaublad.
    door Bratski in forum Archief Windows
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 4 mei 2012, 12:30
  3. Laptop loopt vast na opstarten en sluit en start zichzelf weer soms daarna op
    door Roberto15 in forum Archief Hardware algemeen
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 28 november 2010, 06:49
  4. pc loopt na opstarten vast
    door bonzwa in forum Archief Windows
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 21 maart 2010, 11:55
  5. pc loopt vast bij opstarten.
    door koenvdb in forum Archief Windows
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 24 mei 2009, 11:52

Labels voor deze discussie