Ga naar inhoud

ATI mobility Radeon HD 5870 problemen


Xienix

Aanbevolen berichten

Goedemiddag mensen van het PC help forum Ik was gisteren aan het gamen en poef zwart scherm en ik dacht dat ik de setting misschien een beetje te hoog had gezet maar dit bleek dus niet het geval te zijn want nadat ik de settings verlaagt had gebeurde het nog een keer. daarna probeerde ik een ander spel en jup het gebeurde nog een keer. er zijn ook games waarbij je eerst random zwarte plekken ziet voor dat het vast loopt.... Er zijn maar 3 games die het nog normaal doen.

weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen?

Groet, Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat dit wat helpt :)

Besturingssysteem

Windows 7 Home Premium 64-bit SP1

Processor:

Intel Core i7 740QM @ 1.73GHz (57 °C)

Clarksfield 45nm Technologie

RAM:

4,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24)

Moederbord

MEDION X781x (CPU 1) (58 °C)

Grafisch:

Algemeen PnP-beeldscherm (1440x900@60Hz)

1024MBATI Mobility Radeon HD 5800 Series (MSI) (54 °C)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had het al een tijdje aanstaan

maar het ligt inderdaad aan de temperatuur...

dit is de temperatuur na een tijdje gamen http://gpuz.techpowerup.com/14/02/23/8z9.png

ik heb mijn laptop helemaal stof vrij gemaakt en ik heb al een cooling bord besteld

(was ook aan het discussieren op een ander forum)

mijn processor ging ook niet echt meer zo geweldig maar dat was omdat ie te warm was en daardoor automatisch minder gaat doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het na het stofvrij maken gesteld met de temperaturen, want vermoed dat de link naar de afbeelding van voor het stofvrij maken is.

En idd als je CPU te warm word clockt deze zich automatisch terug naar een lagere snelheid om schade te vermijden aan je hardware.

Heb je ook de koeler stofvrij gemaakt want deze kunnen binnen in de koeler wel eens flink vuil zijn.

Klik erop om in te zoomen.

post-24526-1417705685,7972_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.