Ga naar inhoud

ati radeon hd 4670 crashes tijdens gamen


Aanbevolen berichten

hey mensen heb vandaag een ati radeon hd 4670 gekocht en na installatie ging ik wat world of warcraft spelen en na nog geen 5 min krijg ik zwart scherm en komt scherm niet meer terug dus ik start pc opnieuw op probeer weer wow te spele krijg ik melding dat er fout is opgetreden en spel is afgesloten weet iemand wat er aan de hand is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat er is met uw radeon hd 4670 scheelt.

De kans dat je een bug fout in de games zit is vrij groot.

Kijk eens op de website van dat spel of er geen update te verkrijgen zijn.

Blizzard Support

hey ik heb gelezen op een forum dat ik drivers 8.12 moet installen dan zouden de problemen weg zijn maar ik weet niet waar ik die moet downloaden op de ati site staan alleen laaste nieuwe drivers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Darkness;75821']Graag wat meer info over jou computer en met name de voeding.

toen ik men oude videokaart eruit haalde keek ik op de voeding en er stond may not exceed 400watt en dat zei ik tegen de computerwinkel en hij heeft me dan de ati radeon hd 4670 aangeraden dus daar kan het niet aan liggen btw op die site die je hebt doorgelinkt staan enkel de nieuwste drivers en die heb ik al ik heb 8.12 nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

kheb nu oudere drivers erop gezet maar hij doet het nog steeds denk dat de fout inderdaad bij de game zit want de world of warcraft forums staan er vol van net dezelfde error als ik krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke videokaart had je eerst?

sowieso alles eens verwijderen van deze oude videokaart, en verwijder ook maar alles van de Ati kaart.

daarna de juiste drivers eens opnieuw installeren en het nog eens proberen :-)

welk merk en type voeding heb je precies? en wat zit er nog maar precies in je pc?

dan kunnen we eens gaan rekenen of je voeding misschien te zwak zou kunnen zijn (een voeding van 400 watt levert niet altijd 400 watt namelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke videokaart had je eerst?

sowieso alles eens verwijderen van deze oude videokaart, en verwijder ook maar alles van de Ati kaart.

daarna de juiste drivers eens opnieuw installeren en het nog eens proberen :-)

welk merk en type voeding heb je precies? en wat zit er nog maar precies in je pc?

dan kunnen we eens gaan rekenen of je voeding misschien te zwak zou kunnen zijn (een voeding van 400 watt levert niet altijd 400 watt namelijk)

mijn vorige videokaart was een geforce 7500 LE ik weet niet hoe ik al die drivers moet verwijderen ik dacht dat dat automatisch gebeurde en kan ik mss ergens zien met systeeminfo ofzo welke voeding ik heb zonder dat ik de kas moet opendoen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.