Ga naar inhoud

ATX-20 pinsconnector op 24 pins aansluiting moederbord


fo0fight3r

Aanbevolen berichten

Ik heb een degelijke oudere A-voeding (Zalman 400Watt 12v) met 20-pins kabel verbonden met een gloednieuw moederbord (Asus P5Q) met een 24-pins aansluiting. Er zijn dus 4-pins open bij die aansluiting. Helaas krijg ik geen "beep" te horen bij het starten en dus geen bootup.

Voor de rest werkt alles: groen lampje, fans, dvd-player etc..

Nu is mijn vraag, kan het daaraan liggen? Zoja, is het zinvol om een overloopstukje of adapter te kopen zodat het wel 24-pins op 24-pins wordt?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je systeem geeft dus geen beeld?

En je hebt de 4 pin P4 connector aangesloten?

Dan ligt het hoogstwaarschijnlijk daar aan.

Er bestaan van die voorloop stukjes, maar volgens mij kan je beter ineens een 450-500W voeding kopen.

Maar dan wel dat het een goed merk is en geen B-merk zoals Xgear, Sweex, Huntkey, HKC, Rasurbo en dergelijke.

Deze kosten rond de 40-50 euro...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je systeem geeft dus geen beeld?

En je hebt de 4 pin P4 connector aangesloten?

Dan ligt het hoogstwaarschijnlijk daar aan.

Er bestaan van die voorloop stukjes, maar volgens mij kan je beter ineens een 450-500W voeding kopen.

Maar dan wel dat het een goed merk is en geen B-merk zoals Xgear, Sweex, Huntkey, HKC, Rasurbo en dergelijke.

Deze kosten rond de 40-50 euro...

Ik ga toch eerst proberen met zo'n verloopstukje ( = 6 euro :-) ) Ik hou je op de hoogte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.