Ga naar inhoud

bios


snoezie

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

zou mij iemand kunnen vertellen hoe ik de bios terug kan installeren via mijn besturingssysteem (vista) ik kan niet meer opstarten in de bios. hij is helemaal weg of ik heb geen beeld meer in de bios. daarom is mijn vraag of ik de bios terug kan installeren via het besturingssteem. met de opdrachtpomp kan ik ook niet werken want heb daar ook geen beeld. ik kan ook niet meer bij het opstarten de f2 indrukken want het komt er gewoon niet meer of en als ik druk doet hij niets, ook niet met veilge modus. maar de vista werkt nog met beeld en geluid. en waar ik ik mijn bios van acer aspire 8914 downloaden.

alvast mijn dank.

snoezie

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik het goed begrijp kunt u nog wel uw windows opstarten en daar goed in werken?

maar zodra u in het BIOS komt dan gebeurt er niets?

wat is overigens de reden dat u het BIOS wilt aanpassen, er word altijd aangeraden om het BIOS zo te laten als er niets mee mis is, dit is namelijk een erg delicaat en foutgevoellig stukje hard/software

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik wil opstarten met cdrom doet hij ook niets.

als ik wil formateren en nieuw besturingssysteem opzetten zal het niet gaan daar ik niet kan opstarten met cdrom. er is niets meer beschikbaar in de bios.

snoezie.

mijn dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik vragen of er hiervoor toevallig iets mee gebeurt is?

wat is bijvoorbeeld de reden tot het opnieuw installeren van de laptop?

toen ik nero aan het installeren was is hij vast gelopen. heb die afgelegd en heropgestart. toen is het begonnen....... ik heb 2 besturingssystemen er op staan en zo heb ik het gemerkt.

mijn laptop zit redelijk vol en het is altijd goed om eens te formateren en alles terug opnieuw te installeren. heb natuurlijk van alles een backup.

snoezie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.