Ga naar inhoud

Boot problemen


Supreme

Aanbevolen berichten

Ik zit nu al ff met deze problemen , en hoop mss via deze weg toch een oplossing tevinden

ik zit dus met het probleem als ik s'avonds mij pc afzet en de dag er na terug op zet dat ik dadelijk een laad balk krijg in plaats het windows 7 logo, zodra die vol is herstart mijn pc en kom ik op een scherm dat mijn pc nie tegoei is afgesloten , en krijg ik de kuezen op systeem herstel en normaal opstarten

als ik dan op systeem herstel doe dan krijg ik terug het zelde laadbalkje als in het begin en start hij terug op en kom ik op het zelfde terug terecht als ik normaal opstarten doe dan start hij op ( soms ) maar krijg ik uit eindelijk een blauw scherm en herstart hij zich ,

na dit een paar keer te doorlopen soms van de 2 de keer meestal enkele meerdere keren laad hij wel systeem herstel en als ik dan daar annuleer

dan kan ik wel gewoon opstarten ( ik heb al eens enkele keren hem volledig systeem herstel laten uit voeren maar helpt nie om het probleem op telossen dus is het sneller om het gewoon te annuleren en hem gewoon laten op te starten )

eens dat hij op gestart is doet hij alles perfect en kan ik zoveel op en afzetten als ik wil en hij start dan dadelijk op

een bij komend probleem is dat hij soms gewoon helemaal nie op start , dus ik druk op start alles begint te draaien ( de ventilatoren zelfs sneller dan bij gewoon gebruik ) maar er komt geen "piep" die hij wel doet bij het gewoon opstarten, en hij doet gewoon niets

ik denk dat het eerste probleem een bij effect is van het tweede , het tweede had ik dus voor het eerste :P , mss beetje verkeerde volgorde geschreven :P

ik heb bij een van de blauw schermen ne keer kunnen op schrijven wat er stond maar kan er nie echt aan uit

0x0000007E

Cl.dll -address 8231580E base at822F700, date stamp 4a5bdac8

het is een zelf in een gestoken pc

met moederbord : asus p5b

cpu : intel core 2 duo E6600

grafische kaart : Club3d 8800GTS

en 4 gig ram

ik weet het is een heel verhaal maar zit er al ff mee , en hoop echt dat jullie me voor uit kunnen helpen

dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.