Ga naar inhoud

CD's / DVD's afspelen


Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb een probleem met mijn laptop. Hij is nog maar net een half jaar oud en het probleem is al ontstaan toen ik hem net twee maanden had. In het begin kon ik prima CD's en DVD's afspelen, maar daarna ging hij ineens haperen (ik heb Windows Media Player, Media Center en Power DVD en ze werken geen van allen goed). Ik denk dat het probleem is ontstaan nadat ik een DVD gebrand heb. Het haperen is niet heel ernstig maar wel irritant en vooral als ik muziek wil luisteren kan ik er echt niet goed tegen als er de hele tijd een rare tik inzit. Eerst heb ik de disk drive schoongemaakt met zo'n schoonmaak CD maar dat hielp niets. Ik ben terug naar de winkel gegaan en daar zeiden ze dat het waarschijnlijk aan de software lag. Ze hebben toen iets verwijderd dat er al zat toen ik de laptop kocht (?), en zeiden dat het toen beter moest zijn, maar dat was het niet. Volgens mij geloofden ze me ook niet helemaal, want toen ik het in de winkel liet horen was het heel druk en lawaaierig en zo klonk het wel redelijk goed, maar ja, ik ben heel kritisch want muziek is mijn werk. In de tussentijd heb ik er geen nieuwe software opgezet, dus ik betwijfel of het daar wel aan ligt. Kan er niet iets mis zijn met de disk drive? Wat denken jullie dat ik hier het beste aan kan doen? Ik wil er eigenlijk graag naar laten kijken, maar ik kan mijn computer niet lang missen.

Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd je cd/DVD station kan kapot zijn of er zit een vuiltje op je laser en dat kan haperingen opleveren;), poets eerst eens heel voorzichtig je lasertje, die zit bij de meeste laptops in het laadje dacht ik ;) en als het dan nogniet goed werkt zou er wel eens een andre dvd/cd drive inmoeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.