Ga naar inhoud

Computer doet niets meer


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb gisteren mijn computer uitgedaan omdat hij was vastgelopen (hij was alles aan het heropstarten vanuit slaapstand) en toen MSN begon aan te melden zat alles plots vast.

Het enige wat ik nog kon doen, was hem met de powerknop uitschakelen. Dit heb ik gedaan, en als ik hem direct daarna terug heropstarte bleef hij gewoon staan bij het opstartscherm.

Het gaat over een desktop HP Pavillion van ongeveer 2 jaar oud.

Is een Quad core met 6 Giga ram en goeie grafische kaart. Geen slechte PC dus (in mijn ogen).

Als ik opstart blijft hij op het blauwe scherm van HP staan. Het scherm krijg je altijd als je je pc opstart, maar nu zit hij daar vast. Het is het scherm waar vanonder staat hoe je naar boot menu kan, en naar diagnostics enzovoort (F9, F10, F11 en esc). Maar als ik op een van die knoppen klikt doet hij niets. Ik kan zelfs mijn numlock of capslock van mijn pc niet meer aan of uit doen (zie ik aan de lampjes).

Kan iemand mij AUB helpen,

Ik heb NET vakantie en mijn pc is al kapot. Bovendien doet mijn PS3 ookal raar, dus als iemand kan helpen zou ik dat tof vinden.

Bedankt en Groetjes Nicolas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een recovery dc/dvd?

Probeer eens of ja daarmee nog kan opstarten.

Hey,

bedankt voor de tip, maar ik heb gezocht en ik heb geen CD/DVD bij mijn PC gekregen. Ik heb nog een CDtje van mijn vorige, waar XP op staat, maar die negeert hij volledig. Hij lees hem, en stopt dan en blijk geblokeert.

Nog een ideetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel er staat Vista 64-bit op (ik had 6GIGA ram).

Maar daar heb ik geen CD of DVD van ..

Ik weet absoluut niet wat ik moet doen nu. Ik gebruik nu de pc van mijn moeder

maar die moet morgen terug gaan werken, en dan zit ik hier zonder pc :P

BTW; bedankt voor jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat weet ik, maar ik heb helemaal geen CD van vista, dus de XP cd was maar een probeersel.

Het probleem is dat als ik mijn PC opstart, dat die in LETTERLIJK 2 seconden vast zit. Ik kan niets doen, ik kan zelfs mijn capslock, numlock, ... niemeer aanzetten of uitzetten, dus echt alles zit vast. F11 of zelfs F9 en ESC kan ik niet meer gebruiken ..

:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.