Ga naar inhoud

Computer valt steeds uit


Destroyez

Aanbevolen berichten

Sinds deze morgen heb ik het probleem dat mijn laptop steeds uitvalt en dan opnieuw opstart. Ik denk niet dat het een virus kan zijn, ik doe elke dag een snelle scan met Microsoft Essentials en gisteren gaf die toch niets schadelijks aan. Ik heb een scan uitgevoerd met Speccy.

Wanneer ik gewoon weg internet explorer open lopen de temperaturen van mijn proccessor en moederbord al op tot over de 70 graden. Ik weet niet wat de stadaardcijfers zijn, maar dit klinkt toch wel hoog. Wat kan ik hier aan doen ?

PC Helpforum moderator bericht:
Bijlage verwijderd omdat je installatiecode erin stond vermeld
aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Destroyez,

Heb de bijlage uit je bericht verwijderd omdat je installatiecode erin stond vermeld.

Als je Speccy uitvoert op de volgende manier gebeurt dit niet ;-)

Start Speccy en het programma zal een overzicht maken van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Wil je in woord en beeld zien hoe je een logje van Speccy maakt en plaatst kun je dat Hier lezen.

Ook Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje kan plakken in je antwoord.

Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt twee antivirus programma's geïnstalleerd staan op je systeem, klopt dat?

Ga via Start > Alle programma's > Bureau-accessoires en rechtsklik op de opdrachtprompt en

kies voor Als administrator uitvoeren.

Typ in de opdrachtprompt tasklist /svc >C:\tasklist.txt en druk op Enter

Ga naar de root van je C-schijf waar je het tekst bestand tasklist.txt terug vind en plaats de inhoud in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hat dit bij een pc. wel lang geleden maar die viel in de zomer ineens telkens uit, emaal opengemaakt en all het stof weg gehaald gebeurde dit tot aan volgende zomer niet meer. :D toen gebeurde het dus wel weer maar opnieuw schoon gemaakt en zo verhielp dat het steeds voor hele lange tijd

dus ik zou zeker zegge probeer hem eens goed schoon te maken of te late maken ik weet ook nie precies hoe dat met een laptop gaat maar veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.