Ga naar inhoud

cpu probleem!


Aanbevolen berichten

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een logje gemaakt worden van uw systeem.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien,copieer nu die link en plak die in uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, een AMD le-1640 werkt op 2.6 Ghz.

Let op, je kan een processor NIET vergelijken aan zijn Ghz.

De manier dat ze dat op die website doen is een beetje krom, maar ze trekken een lijn van prestatie gelijk aan een antal Ghz.

Wat ze bedoelen te zeggen is dat jou 2.6Ghz processor gelijk is aan kracht met 3.2 Ghz.

Echter zal dat wel betrekking hebben tot het oude P4 tijdperk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Ghz labeltje hangen aan een game is pure onzin.

Als ik zeg deze game is voor een 3.2 Ghz processor en ik bedoel dar een P4 mee dan zou ik die gewoon kunnen spelen op[ een 1.6 Ghz cpu van dit moment.

Ga niet uit van het aantal Ghz, ga daar niets op vergelijken, maar ga kijken naar types die opgegeven worden.

sowieso zal je cpu niet zomaar de bottleneck gaan vormen, het is veel belangrijker dat je kijkt naar de videokaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.