Ga naar inhoud

Crash laptop Acer Aspire 5102 WLMi


kalalumba

Aanbevolen berichten

Een kennis heeft een laptop naar mijn toegebracht die niets meer doet, toch in gang gekregen met de applecation & support disc en heeft een schijfcontrole gedaan en start nu al verder op maar er zijn serieus wat problemen, een recovery cd is er niet van gemaakt waar hij naar vraagt. Maar er zijn meer problemen, bij het verloop van opstart dat maar eeuwen blijft duren loopt de muispijl vast en er staan wel 2 antivirusscanners op AVG en Norton en een hoop virussen.

Kan ik deze laptop nog op een ander manier in gang krijgen, ik twijfel er is geen recovery gemaakt en geen muispijl of toetsen die nog reageren. Zo kan ik ook niet verder. Weten jullie wat ik het best kan doen, hij heeft geen gerantie meer. Maar heb nog wel een hele groote vuilbak waar hij wel in zou passen. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 virusscanners is juist slechter.

Deze kunnen elkaar tegen gaan werken en hierdoor kun je juist soms virussen makkelijker binnen krijgen.

je kunt proberen in veilig modus systeem herstel naar heel lang geleden te doen?

In veilige modus kan je echter vergeten, de touchpad en de toetsen reageren niet meer, de usb poorten ook niet, met andere woorden niets van zijn hardware. Enkel opstarten en nadien vast lopen als een hoen. Kort gezegd die laptop is volgens mijn zo hard beschadigd door de virussen en de spyware. Eentje voor de vuilbak denk ik. :s

---------- Post toegevoegd om 09:15 ---------- Vorige post was om 09:12 ----------

Norton antivirus verwijdert met deze tool:

Download and run the Norton Removal Tool

Zal ook echter niet gaan, zijn touchpad en toetsen doen het niet meer en met muis ook niet. Zodus noppes. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is er hier een com poort fout.

Je hebt de muis niet nodig dus kan je touchpad gebruiken.

Een optie zou kunnen zijn om de laptop op te starten in F5

Kies veilig modus zonder netwerk.

Een tweede optie is een live-cd linux downloaden en in de live-cd een antivirus programma toevoegen die geschikt is voor linux.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is er hier een com poort fout.

Je hebt de muis niet nodig dus kan je touchpad gebruiken.

Een optie zou kunnen zijn om de laptop op te starten in F5

Kies veilig modus zonder netwerk.

Een tweede optie is een live-cd linux downloaden en in de live-cd een antivirus programma toevoegen die geschikt is voor linux.

Ik kan het touchpad niet gebruiken, als het niet reageert, en met linux ben ik niet ervaren.:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draadloos weet ik niet.

Bij sommige wel en bij andere niet.

Maar met tab en pijltjes toets kan je heel veel bereiken.

Daar ben ik niets mee, de tab en pijltjes toetsen doen het ook niet en draadloos toetsenbord kan ik ook op mijn buik schrijven en een toetsenbord met draad lukt ook al niet, zodus er schiet niets meer over. :pcguru: toetsenborden met draad geprobeerd van mijn buurman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.