Ga naar inhoud

Defecte HDD


Nikay

Aanbevolen berichten

Nadat mijn pc een beetje sloom was heb ik hem even uit gezet om hem vervolgens opnieuw op te starten. Daar kwam ook het eerste probleem, hij startte niet meer op. Ik kreeg het advies om een opstartherstel te doen maar dat had geen nut. Ik heb hierna weer afgesloten en op f8 gedrukt om vervolgens de laatst werkende configuratie te kiezen. Gevolg was dat die deed opstarten, alleen wel met veel pijn en moeite. Ook reageerde die vrij sloom. Nou kan het natuurlijk de oorzaak zijn van eventueel virussen of malware, maar ik dacht zelf dat de HDD kapot was. Ik ben nu met de trial van HD tune pro 5.50 een error scan aan het doen met tot nu toe 1 defect blokje. Ik heb de scan alleen 8 uur geleden gestart en hij is nog niet bepaald ver (bijna klaar met de 3e horizontale rij). Wat is jullie advies?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als falstring zegt dat je "als de sodeju" (xD) je data moet veiligstellen zou ik dat maar zo snel mogelijk doen. Je kan het riskeren te wachten tot maandag, maar als je schijf het ondertussen helemaal begeeft, ben je dus mogelijk je data kwijt.

Op een D-SCHIJF verplaatsen? Als je D een tweede schijf is, dan is het goed - is je D echter een partitie van de schijf waar ook je C op staat, dan ben je er niks mee...

(sodeju, sodeju, sodeju.... :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.