Ga naar inhoud

Dell Inspiron M5010 start niet meer op


Joskes

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn laptop (van januari 2011) een dell Inspiron M5010 wil sinds deze middag niet meer opstartten.

Hij gaf deze middag een melding om de computer opnieuw te startten, maar dit stelde mijn vriendin uit. Toen ze de melding opnieuw kreeg heeft ze de computer opnieuw laten startten. Dit lukte niet meer.

Bij het opstartten krijgen we eerst het dell logo en laad de pc op (zeer traag wat vroeger op gewone snelheid ging), daar na vraagt hij het wachtwoord te geven, wanneer we dat doen komt erop windows laden (ook dit blijft hij zeer lang doen) plots komt er een zwart scherm waarop we enkel nog de cursor zien, die we wel nog over het zwarte scherm kunnen bewegen. Verder niks meer.

Kan iemand mij aub helpen? Er staan belangrijke gegevens op de pc die ik niet kwijt wil en toch regelmatig nodig heb. Ik heb nooit eerder problemen gehad met mijn dell.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.