Ga naar inhoud

Dell Latitude E5520 headset+micro


anniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje over een laptop Dell Latitude E5520.

Aan de zijkant is één aansluitpunt voor een headset, ik heb een headset met microfoon met 2 aansluitstekkers (groen + roze). Welk tussenstuk heb ik nodig om de beide functies van de externe hoofdtelefoon met micro te kunnen gebruiken? Of moet ik een ander type headset gebruiken?

Bij de productbeschrijving van de laptop vind ik: "Communiceer effectief wereldwijd met ingebouwde webcam, arraymicrofoons die helpen een betere geluidskwaliteit te bieden"

Waar zitten de ingebouwde arraymicrofoons? Hoe activeer ik die? Heb ik die externe headset wel nodig?

Hoe activeer ik de ingebouwde webcam?

Beide zouden gebruikt worden bij het skypen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit dan een gat ergens in de laptop wat de microfoon is. Als je in het configuratiescherm naar de instellingen van de microfoon gaat kan je kijken of het groene balkje beweegt als je (hard) praat. Doet deze niks moet je de microfoon misschien activeren. Kom je erachter dat er geen microfoon in zit kan je overwegen om deze te kopen, levertijd is wel ongeveer een maand als je het op DealExtreme besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.