Ga naar inhoud

DH-20A1P45C Brander driver voor windows 8


Aanbevolen berichten

Hallo,

Dit zou een DVDRW DL brander zijn van LiteOn maar Windows 8 pro herkent die niet goed ( geel uitroepteken) De drive is dan ook niet zichtbaar in windows verkenner en opzoeken van een driver leidde tot nu toe tot niets... Iemand enige tips hoe ik verder kan zoeken?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de PC stond een XP Media center. Vermits de support voor Windows XP volgend jaar afloopt, dacht ik met de actie van eind vorig jaar,begin dit jaar van Microsoft Windows 8 pro te kopen voor een goede prijs was dat niet 30 euro?. Na installatie bleek alles te werken ook de DVD lezer. Dus stopte ik er een DVD Writer in als test: Dit lukte eerst en daarna werd er niets meer gelezen? Ik dus op zoek naar een andere brander. Die PC is een Dell Dimension 5150, wat zou het zijn: Van 2005? De brander is van 2007...Het zou me dus niet verwonderen dat dit niet zal lukken maar langs de andere kant. Ik heb ondertussen gebeld naar Dell en die zeiden: Nieuwe brander en windows 8? Zal niet lukken...maar waarom niet,dat zeiden ze er niet bij... Windows 8 werkt wel volledig behalve de brander (IDE). Dus dacht ik het eens aan jullie te vragen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn voor jouw PC drivers te vinden tot Windows Vista. :dong:

Heb je eerst getest gehad of jouw PC geschikt is voor Windows 8?

Is er een zuivere installatie uitgevoerd of een upgrade?

Zijn bij een zuivere installatie drivers geinstalleerd¨voor moederbord,......?

Je kan altijd eens naar start-> configuratiescherm-> hardware gaan.

Verwijder daar de cd-rom door er met de rechtermuisknop op te klikken dan kies je verwijderen.

Herstart je PC wordt dan de cd-rom terug herkend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, toch wel getest maar misschien niet goed genoeg....

Verwijderen van de cd-rom lukt maar er wordt niets meer geinstalleerd... Wat ik bedoel: Het is niet zo dat er ineens drivers bijkomen voor die dvd brander

aangepast door spookie2005
Ander bericht niet meer actueel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.