Ga naar inhoud

Draadloze netwerkadapter laat PC crashen


daniel

Aanbevolen berichten

Beste lezers,

Een week geleden kwam ik terug van vakantie en startte ik mijn pc op. Dat lukte helaas gedeeltelijk, de computer zelf startte wel op (lichtjes gingen aan, maakte geluid), maar mijn beeldscherm startte alleen gedeeltelijk op en liet in plaats van het gebruikelijke bureaublad een zwart scherm zien. De aan/uitknop van het beeldscherm knipperde op een manier zoals hij dat doet wanneer het beeldscherm op stand-by staat.

Omdat herstarten niet lukte bracht ik mijn computer bij de plaatselijke computerwinkel die het probleem zou oplossen. Zij konden echter geen probleem vinden en hebben mijn pc volledig opgeschoond met antivirusprogramma's.

Thuisgekomen heb ik mijn pc aangesloten en opgestart, maar hetzelfde probleem bleef zich voortdoen. Vervolgens heb ik de computer met een ander beeldscherm en andere voeding opgestart, dat lukte wel. Toen heb ik een voor een de aansluitingen van de computer vervangen/erin gezet (voeding, beeldscherm, muis, keyboard, boxen etc.). Pas toen ik de draadloze netwerkadapter aansloot freesde het scherm en kon ik niks meer doen. Bij het opstarten (met aangesloten netwerkadapter) gaf de pc dezelfde kuren als voorheen. zonder de netwerkadapter doet de pc het echter prima, het beeldscherm heb ik ook op verschillende andere pc aangesloten en die doet het ook goed.

Nu ben ik erg benieuwd of iemand wellicht weet waar dit probleem aan ligt, hopelijk heb ik het probleem voldoende omschreven

Met vriendelijke groet, Daniel

Informatie over de netwerkadapter en de PC:

Windows 7 Home Premium

Processor: Intel Core i5-2400 CPU 3.10 GHz

64 bit besturingssysteem

draadloze netwerkadapter:

Eminent EM4556 | wBUS 300

aangepast door daniel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste falstring,

Hartelijk bedankt voor het reageren. Het bleek inderdaad te gaan om meerdere defecte usb ingangen aan de achterkant.

Ik had niet verwacht dat de oplossing zo voor de hand liggend was, maar super bedankt dat je die gegeven hebt ;)

Groetjes,

daniel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.