Ga naar inhoud

Dual monitor probleem met tweede monitor


Jordyz

Aanbevolen berichten

Beste!

Ik heb zopas een tweede scherm aangeschaft. Hij is vandaag eindelijk aangekomen na een week, dat was al lastig genoeg, maar nu blijkt het ook nog niet te werken.

Ik beschikte over een Iiyama ProLite E2473HS dus heb ik diezelfde gekozen om dual te gaan. Ik heb een GTX580 met 2x DVI aansluiting en deze zijn allebei functioneel want het scherm wordt wel gedecteerd in NVIDIA-configuratie en in het gewone Windows configuratiescherm.

Ook als ik mijn muis rechts buiten mijn hoofdbeeldscherm beweeg verdwijnt hij gewoon (naar het tweede scherm dus) maar ik krijg gewoon geen stroom op die monitor.

Ik gebruik zo'n stekkerdoos met 4 stopcontacten, hij zat eerst aangesloten in de laatste.

Nadat ik hem niet aan kreeg heb ik hem dus verwisseld met de PSU van m'n PC, en die gaat nog altijd aan maar m'n scherm nog altijd niet, daar ligt het dus niet aan. Hebben ze een defecte kabel meegeleverd of wat kan hier fout zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, plug je de netspanning rechtstreeks in op die monitor, of via voedingsadapter.?

Als je op de aan/uit knop drukt ( waarschijnlijk aanraakvlakje) brandt dan geen ledje?

Hallo Guy, bedankt voor je reactie.

Het gaat rechtstreeks naar de monitor, en ik krijg geen ledje bij het aanraken, al vaak getest.

Zijn deze stroomkabels algemeen? Want heb er nog één liggen zag ik net, kan ik die proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als dat een kabel is geschikt voor 240V en zelfde stekker heeft wel, maar lijkt me onwaarschijnlijk dat die kabel al stuk zou zijn

- - - Updated - - -

Er kleeft toch geen beschermingsfolie over die aanraaknopjes? zou kunnen dan dat die niet goed werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als dat een kabel is geschikt voor 240V en zelfde stekker heeft wel, maar lijkt me onwaarschijnlijk dat die kabel al stuk zou zijn

- - - Updated - - -

Er kleeft toch geen beschermingsfolie over die aanraaknopjes? zou kunnen dan dat die niet goed werken

Kan altijd dat er iets niet-werkend geleverd word, toch?

Er zit geen folie over het knopje. Echt raar :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die monitor rechtstreeks op het lichtnet wordt aangesloten, zit er zeker een zekering in. Wordt daar over gesproken in het instructieboekje?

Nou, eerlijk gezegd heb ik dat ding gelijk weggegooid. Eerste monitor ook probleemloos aangesloten. Maar ik zal even voor je zoeken.

Ik denk dat ik je verkeerd begrepen heb, er komt wel een voedingsadapter bij te pas. Sorry!

aangepast door Jordyz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderaan staan de handleidingen voor jouw monitor en desgevallend de driver:

iiyama

De handleiding heb ik net doorlopen, het is gewoon PC uit - kabels erin - PC aan en het moet werken, daarom snap ik niet waarom het niet werkt. Vind overigens geen drivers voor mijn monitor in die ZIP.

Edit: Ik ga nu even die kabels verwisselen, ben er zo weer dan :). Alvast bedankt voor de hulp!

aangepast door Jordyz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongelofelijk... Precies toch beter de handleiding gevolgd. Was aan het prutsen met die kabel zie ik dan pas dat er een Power Switch naast zit.. Die stond natuurlijk af. *schaam schaam*

Alles is in orde nu.. pff baal er zelf van :D

aangepast door Jordyz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.