Ga naar inhoud

DVD speler onvindbaar - smbuscontroller probleem


ELDRITCH65

Aanbevolen berichten

Ik heb een DVD SONY OPTIARC AD5200 A in mijn desktop. Deze speler heeft steeds goed gespeeld tot nu. De speler krijgt stroom maar het systeem vind hem niet terug. Bij apparaatbeheer staat er een geel uitroepteken bij. Ik heb reeds geprobeerd om de nieuwste versie van de driver te downloaden maar bij de installatie ervan krijg ik de melding dat hij het apparaat niet terugvind. Ook het vorige installatieprogramma terugvragen is niet mogelijk. Het systeem vind de DVD speler maar gedeeltelijk terug. Ook als men de computer verkent wordt de speler niet teruggegeven.

Terzelfdertijd heb ik ook een probleem met de SM-BUS controller. Deze heeft eveneens een geel uitroepingsteken en zegt dat er problemen zijn met de driver. Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft. Ik heb eveneens de PC al opengedaan maar alles zit juist aangesloten.

In bijlage een copij van de DXDIAG van de PC

Graag een oplossing

Eldritch65

DxDiag.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.