Ga naar inhoud

DVD-station


Aanbevolen berichten

Mijn computer: Laptop Aspire 1711SMi van Acer. Besturing: Windows XP 2edition. Als mijn computer opstart wordt het DVD-station meestal vergeten.

Deze problemen zijn begonnen als ik overgeschakeld ben van vast internet naar draadloos. Ik heb de draadloze module terug uitgeschakeld in mijn computer en nu wordt het station meestal teruggevonden. (Soms niet,maar met een restart wel). Het probleem is wel dat ik feitelijk geen echte laptop meer heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe bedoelt u vergeten? Wil dat zeggen dat hij soms geen dvd's of cd's wil lezen, en dat je hem niet kan zien in de verkenner?

download eerst eens tune-up utilities, die is te vinden (als ik me niet vergis) in de downloadsectie van onze site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

probeer dit eens

doe eens start - uitvoeren , typ regedit in en druk op enter

ga via het register naar HKEY_LOCAL_MACHINE + openklikken

System + openklikken

currentcontrolset + openklikken

control + openklikken

class + openklikken

daar zal je een regesterwaarde terug vinden {4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} doe deze sleutel open , aan je rechterzijde zal je een upper en lowerfilter zien staan , verwijderd alle 2 die waarden , sluit alles af , herstart de pc en kijk of het opgelst is

BELANGRIJK : ENKEL DIT PROBEREN BIJ WIN XP , BIJ VISTA MOOIE BLUE SCREENS :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag postman ,

terug zetten hoeft niet , bij het opnieuw opstarten zal hij die filters opnieuw gaan aanmaken .de hele theoretische kant ken ik er ook niet echt van , maar heb zo al veel problemen kunnen oplossen . zelf denk ik dat door het installeren van bepaalde toepassingen een verkeerde register waarde word aangemaakt en door die filters te verwijderen en dan het opnieuw opstarten er een soort default filter wordt gemaakt waardoor alles terug werkt . 1 ding weet ik wel , het kan er zeker niet op verslechten door dit te doen ..

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit kreeg ik per mail:

Zou je de status van mijn probleem willen veranderen naar opgelost.

Dankzij de raad van XPProf is mijn probleem van de baan. Een prachtig initiatief dit Pc Helpforum. Het bezoeken en het aanraden waard.

Groetjes Postman Hans

--topic closed--

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.