Ga naar inhoud

een driver vinden....


misteragga

Aanbevolen berichten

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het opgelost door nog iets beter te gaan zoeken de driver stond gewoon bij de dell site

maar tog bedankt voor het mee denke ik had nog wel een anderen vraag over mij systeem kast

ik wil namelijk een anderen systeemkast willen halen maar ik weet niet wat ik met mij oude kast zou moeten doen

en welke windows versie ik deze keer zou moeten halen om dat ik heb gehoord dat windows 8 ergens in volgend jaar

op de markt komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wil dus een nieuwe PC kopen.

Windows 7 is hiervoor een heel goede oplossing.

Windows 7 werkt heel goed!

Wat te doen met je oude PC?

Als hij nog werkt kun je hem zelf blijven gebruiken.

Je kan hem verkopen, als hij nog goed werkt.

Niet werkende Pc kan je naar het containerpark brengen.

Heb je een oude Pc die nog werkt, maar je vindt verkopen geen oplossing, biedt kringwinkel misschien een uitkomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows XP biedt binnen korte tijd geen ondersteuning meer (geen updates meer)

Windows Vista bevat stabiliteitsproblemen en als je SP2 op je computer geinstalleerd krijgt, mag je blij zijn (bij veel mensen lukt dit niet)

Windows 7 is heel goed. Windows XP wordt binnen een paar maanden niet meer verkocht, en Vista is instabiel. Dan is de keuze vlug gemaakt, denk ik: Windows 7 natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke maar als ik het nu goed heb begrepen is het dus zo

1 windows xp krijgt geen ondersteuning

2 goed keuzewindows 7 is een

3 windows vista is instabiel

maar is windows vista instabiel om dat er geen updates nog beschikbaar zijn

of dat er nog niks aan te doen is en blijf windows vista wel geupdate worden door microsoft

net zoals windows 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.