Ga naar inhoud

erg raar pc probleem


Gast helpmij

Aanbevolen berichten

Hallo best pc helpleden. Ik heb een heel raar pc probleem. Ik postte vroeger, dat ik in spellen driehoeken op plaatsen zag waar ze niet thuishoorden en dat sommige textures raar waren, maar omdat het door middel van screenshots moeilijk te zien was, heb ik het maar geaccepteerd en heb ik niks meer gevraagd. Maar nu ging ik echter world of warcraft spelen. Ik ging zwemmen in het water en toen zag ik iets erg raars. Waar ligt het aan? Ik heb 2 8800 gtx ultra in sli 850 watt cooler master voeding, prime 95 draait stable na 20 uur, ati tool geeft geen fouten aan, memetest geen fouten heb x-fi geluidskaart harde schijven zijn goed. En toch , in ALLE spellen zijn er wel vreemde fouten, sommige textures knipperen overlappen elkaar scheuren, worden zwart enz… maakt nie uit of ik alles onderklok, het blijft hetzelfde. Ik hoop, dat het probleem makkelijk is op te lossen.Is het moederbord mishien defect? Of zou het aan HET BEELDSCHERM kunnen liggen? dat hij dingen van videokaart fout afleest? Ik hoop dat julllie me kunnen helpen. Echt heel raar probleem is dit. En kan iemand me vertellen hoe ik een afbeelding moet invoegen, want ik snap er niks van en de afbeelding is juist zo belangijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat herinner ik me nog...

Een afbeelding invoegen doe je zo:

Wanner je hier op het forum tekst aan het typen zie je vanonder beheer bijlage.

Er zal een venster openen, klik op bladeren en selecteer je afbeelding.

Klik vervolgens op uploaden, wanneer dit gelukt sluit je dat venster af.

Dan zie je bovenaan waar je tekst moet typen een paperclip daar klik je op.

En dan zal je afbeelding ertussen staat, klik erop en er zal een soort code tussen je tekst komen.

Als je dan op antwoord versturen klik zal er een afbeelding zichtbaar zijn!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat kan ik me ook nog herrinneren ja die post...

normaal gezien betend dit dat je artefacts hebt... dit betekend dat je videokaart te warm wordt, of dat je niet de juiste of de nieuwste drivers van de videokaart hebt geinstalleerd.

dit kun je verhelpen door eerst even de nieuwste drivers van je videokaart te downloaden en te installeren... (wel de goeie pakken)

lukt het dan nog niet... dan kan het zijn dat je videokaart te warm word... dit kun je bekijken met het programmatje GPUz

en even de temperatuur van je GPU hier neerzetten... (dit staat onder het tabblad sensors)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.